Ensammen i Kuta

Herregud, det slutar inte regna! Det har regnat konstant sen jag blev vackt av regnet for fyra timmar sedan. Igar var det lika dant. Vagarna ar oversvammade! Kutas vader ar inget att hanga i julgranen. Jag som har fet pool och allt!

Linn och Jossan skulle egentligen varit pavag hit nu men tydligen ar surfingen viktigare an vad jag ar haha! De ville utnyttja dagarna till max och bestamde sig for att stanna kvar dar anda fram tills vi flyger pa sondag. Jag klarar mig, men speciellt kul ar det inte. Tror jag ska byta ner mig till ett av svenskhotellen och hoppas pa att det finns nagra skona manniskor dar men det lockar inte direkt att bege sig ut i det har vadret... Vi far se!

Sa, vad har Emma och jag gjort under veckan som varit da?
- Direkt efter Ubud akte vi till Kuta i tva dagar (regn da ocksa, sjalvklart). Gick ut en kortis samma kvall som vi kom. Shoppade lite dagen efter, at texmexmat, fikade och lag vid poolen nar vi kunde. Gjorde iordning oss for utgang och var supertaggade. Under middagen borjade ovadret igen. Vi styrde om planerna och gick hem till rummet istallet...
- Vi akte over till on Lembongan i nagra dagar. Superfint var det. Men aven dar, kasst vader. Lag vid poolen en heldag och resten av tiden satt vi mest pa varan veranda och drack kaffe eller te, laste bocker och spelade kort. Harligt det med.
- Tillbaka till Kuta igen. Tog in pa varldens sunkigaste hotell (det utstralade verkligen angest), bodde dar i tva minuter, gick ner till receptionen och berattade att vi hade angrat oss, ut pa hotelljakt igen, hittade harliga Fat Yogi, tog in dar och kande lugnet. Saja, det var lite battre!

Bade Emma och jag har varit smasjuka hela tiden. Feber ibland, superforskylda bada tva, lite magsjuka och annat roligt...

Det var allt for stunden. Linn och Jossan har kameran sa ni far vanta nagra dagar till pa deras smaskiga uppdatering. De verkar ha det riktigt bra iallafall! Puss pa er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0