Ensam i Koh Lak

HejHej!
Jag, Jossan sitter for tillfallet pa ett internetcafe i Koh Lak. Jag kom hit igar alldeles ensam. Imorgon aker jag ut till Similian Island for att ta mitt advance dykarcertifikat. Jag kommer att bo 2 natter pa en bat och forsoka hinna med 10 dyk under dessa dagar. Mina kara vanner var inte likna sugna pa detta och valde att istallet aka till Krabi dar de kommer vara tills den 19e da vi aterforenas igen pa Phukets flygplats.
Jag saknar trion men vi ses snart igen!
Nu maste jag ga, cafet stanger och det ar dags for mig att ga hem och lagga mig. Uppstigning tidigt imorgon.

Tack for mig!
Jossan

Kommentarer
Postat av: Stickan

Gullefjärt!!! Hoppas dyken blir bra! O du får se en manta ray!

2011-03-16 @ 10:16:17
Postat av: Linn

strongt jobbat mannen, detta kommer du klara galant! ses om tva dagar, abstinens haha!

2011-03-17 @ 15:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0